Víz(el)választó

2010.02.23. 21:25

                     (gétének)

Ólommal bélelt dobozba
csomagoltam az összes
árulásodat
és a Tibi tejcsokival
bevont szavaiddal
(amiről utólag kiderült
hogy romlott volt)
meg a Tesco gazdaságos
gyémánt gyűrűddel együtt
a Szabadság-hídról
a kosz-színű
hugyos-szaros
Dunába hajítottam
még köptem is utána
nagy ívben egy nagyot
búcsúzóul
(nagyobbat illett volna
de kicsit száraz volt a szám)
mélyen magamba szívtam
az ezután keletkező
pozitív energiákat
és belevetettem magam
a jobbra érdemesek
siető lépteinek ritmusába.


A bejegyzés trackback címe:

https://metz-szet.blog.hu/api/trackback/id/tr801785252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

versek.bt (törölt) 2010.03.01. 08:39:53

Szia!
Ez a versed is tetszik .
Még visszatérek. (Persze nem napszemüvegben, meg bőrdzsekiben!)
Üdvözlettel:
Tibi

metz_sharon · http://metz-szet.blog.hu 2010.03.05. 11:49:05

Hali!
kicsi ez a világ:)
hát... már süt a nap:)

köszi, hogy benéztél.gyere máskor is.
süti beállítások módosítása